Aku tahu semua yang baca title terus "TAKKKK!!!" or "bapak sial mamat ni, muke cam Hugh Jackman lagi mau tanya". Tolong jangan salah sangka, memang bila aku tanya soalan ni kat orang ramai majoriti akan menjawab ya tapi post kali ni bukanlah untuk diri aku. Sebenarnya baru-baru ni banyak aku dapat soalan "aku hensem tak?" atau "aku ni lawa tak?" dan yang paling fraeky "nak tengok video toron menoron aku tak?" Memang susah untuk aku jawab soalan camni sebab aku takut akan menimbulkan kontrovesi (tak tahu eja betul ke tak but who cares, exam bm da habis xD ) Untuk post kali ni aku akan jawab satu soalan dulu iaitu "aku hensem ke tak" and for your own good, tolong la jangan tanya awek, bini atau mak anda soalan ni kerana jawapannya sudah tentu sangat2 fake. Berikut adalah tanda-tanda anda adalah seorang lelaki yang hensem
1. Gadis-gadis akan betulkan tudung atau rambut apabila berselisih dengan anda
Aku dah lame perhatikan perempuan bila diorang jumpa dengan lelaki yang agak hensem bagi aku. Bila aku keluar dengan member-member laki aku yang agak 'market' ada beberapa perempuan yang akan buat mende ni. Member-member perempuan aku sendiri pun mengaku bila diorang jumpa lelaki yang agak kacak tangan diorang akan automatik betulkan rambut atau tudung diorang.
2. Gadis-gadis tidak mampu mengalihkan pandangan diorang dari korang.
Tolong jangan jadi sangat bodoh sampai tunggu perempuan pandang ko selama 3 jam tanpa henti baru nak kata mende ni betul. 10 saat pon da cukup untuk membuktikan yang dia fikir korang tu hensem. Tapi jangan panding balik sebab lepas pandang sekali terus perempuan tu toleh tempat lain.
3. Lelaki akan kata anda hensem.
Peringatan. Tolong jangan pergi tanya member laki anda " Aku hensem ke tak" Bapak pedofil nya soalan tu. Kalau ada seoran yang korang tak kenal tetibe panggil anda hensem, itulah buktinya
4. Mintak kawan anda aturkan blind date dengan perempun yang random
Janji dengan dia jumpa kat mana2 tempat public.Bagitau dia anda akan pakai baju apa dan akan letak buku ke apa2 atas meja nak jadikan tanda.Datang awal setengah jam,duduk situ.Kalau selepas 2 jam anda menunggu sampai terlepas masa yang dijanjikan....terimalah hakikatnya.Perempuan boleh jugak buat benda ni.Tapi sebab skrg ni dah ada Facebook lah,Myspace lah,blind date dah agak susah nak dipraktikkan.
5. Anda diminati gay.
Diorang ni ada requirement yang agak tinggi sebelum meminati mana-mana lelaki.Jika anda terpilih,syabas!Sila pastikan anda berpegang teguh kepada sexual orientation asal anda.
So are you the hot?
Or the not?
Search This Blog
Saturday, December 4, 2010
Thursday, November 18, 2010
For you with love
I've forgotten how long it has been, since the last time we spent time together.
Can you tell me what's your favourite story? How long have i guessed and i still get it wrong.
You started crying and that makes me think that i have done something wrong. You told me as
your voice started to sound sad, that everything in fairy tales are all lies. And so i thought that i could'nt
possibly be your prince. But perhaps you who is the one who don't understand that ever since you started to
talked to me all the stars in my sky have brighten. I'm willing to become the one in your fairy tale, the angel
that you love yet you didn't believe. I'll extend this pair of hands and turn them into wings to protect you.
But you must first believe we will be like we are in a fairy tale where blessings and happiness will always wait
in the ending.
I do not care for how short or how long you will remember me.
I do not care how you treated me or how you ignore me.
But please.
Be happy when you are thinking of me.
Because knowing only that will make me the happiest man on earth
Can you tell me what's your favourite story? How long have i guessed and i still get it wrong.
You started crying and that makes me think that i have done something wrong. You told me as
your voice started to sound sad, that everything in fairy tales are all lies. And so i thought that i could'nt
possibly be your prince. But perhaps you who is the one who don't understand that ever since you started to
talked to me all the stars in my sky have brighten. I'm willing to become the one in your fairy tale, the angel
that you love yet you didn't believe. I'll extend this pair of hands and turn them into wings to protect you.
But you must first believe we will be like we are in a fairy tale where blessings and happiness will always wait
in the ending.
I do not care for how short or how long you will remember me.
I do not care how you treated me or how you ignore me.
But please.
Be happy when you are thinking of me.
Because knowing only that will make me the happiest man on earth
Thursday, November 11, 2010
7 Ciri Perempuan Yang Membuatkan Aku Rasa Dia Hot
1. Perempuan Yang Main Gitar
Damn, she's hot! ;D Mana-mana perempuan,tak kira lah dia cun ke tidak,asal dia masuk band dan sarungkan strap gitar ke tubuh,dia akan dikategorikan sebagai perempuan seksi.Tak payah pakai seksi pun takpe,asal ada gitar,seksi.
2. Perempuan yang main dram
Spesis ni adalah spesis yang paling rare..lagi rare lagi hot.Cuba tengok gambar di atas?Hot bukan?Tidak lah hot sangat kan sebenarnya gadis itu? But still, dia tengah main dram xD
3.Perempuan yang main game atau melibatkan dirinya dengan teknologi.
Salah satu cara yang diamalkan oleh ramai gadis US yang ingin digilai lelaki2 dunia.Tapi,kalau setakat ada iphone,itu tak dikira.
4.Perempuan Yang Reti Melukis Komik.
Serius.Aku tak tipu.Lagi lah pulak bila tak ramai pelukis komik wanita yang ada kat Malaysia ni. Yang gambar ni nama dia Kaoru. Dia still lagi drawing and karya terbaru dia Maid's Maiden. Siapa yang berminat boleh baca kat dalam magazine Gempak.
5. Perempuan yang lawak.
Jarang dijumpai spesis ni,sebab selalunya lawak2 orang perempuan ni lembut sket dan lawak2 orang lelaki kasar sket.Sebab tu tengok mana2 cerita sitcom,karakter paling lawak adalah karakter lelaki.Tapi,selalunya itu sebab lelaki tak berapa malu.
6.Perempuan Yang Selamba.
Aku paling suke jenis ni.Tak make up,tak berapa bergaya,tak berapa peduli pasal kecantikan diri,asalkan tak pengotor sudah.Sikit2 nak masuk tandas,tengok cermin....boring gila aah.
7.Perempuan Yang Mengajar
Fuhh. Ini yang terbaik. Apakah lagi yang anda mahu lebih dari muka innocent mereka tu.
Subscribe to:
Posts (Atom)








