Search This Blog

Sunday, May 2, 2010

01/03/2010

1st of Mei. It's the same date as labour day making it easier for me to remember it. Kitorang g swimming at swiss garden dekat ngan beserah. Anak tiri ke-3 ikut ktorang, for the first time but sadly, helmi xlei ikot coz ada football competition. Lembu tu mmg xlei dok diam kalau dgr psl competition sukan. 6 org je g, aku sanggah atie mira rara ngan sanggah punye twin, dahlia. Sampai kat hotel dlm kul 11++. mandi sampai kul 330 xD memang gila, mujur atie bwk sunblock kalau x dah xtau da jadi camne kulit ni. Lepas g swim kitorang g karoeke lak tapi sanggah ngan dahlia x join =( diorang g party behday member diorang. tapi kitorang on gak, badan da letih cam pe tapi suare tepat ong! g 4 orang je da la aku sorang laki =.= aku pon xtau nape aku join gak, da la suare pecah. bpak malu =..= lepas karoeke igt nak balek da, tapi ada plak setan kacau da lari niat nak balek aku(kepada setan tersebut jgn marah ar xD) g megamall lak pastu~ masuk2 je ada nike wat promo usha jap... usha je la nak beli mmg lmbat lagi, duit da abes ke trip for kl =.= g megamall makan je xde wat pape pon, wayang xde citer best. lps mkn tu igt ke nak shisha tapi kdai lak wat hal. last2 abes camtu je ngan prasaan hampa =..=

No comments: