Search This Blog

Wednesday, March 16, 2011

Aku ni... bukan apa

Lama dah aku tak update blog. Bukan apa aku baru start keje, so aku busy sikit. Sesape yang duk Kuantan datang la kedai aku dekat dengan Malay Town, sebelah kedai D'Ossis. Kawan aku Helmi kerja kat situ, Atie pon kerja kat situ. Butik Terus Maju. Actually aku da malas gila dah update tapi disebabkan kebodohan terlampau yang dihasilkan oleh bangsa sendiri. Negara Jepun tengah kalut pasal bencana tsunami ngan gempa bumi kita pulak kalut buat lawak tahap indah water, kalut nak mengomen ini mengomen itu. Disebabkan lawak-lawak dan komen-komen bodoh ni, habis satu Malaysia orang luar panggil bodoh. Sila berterima kasih pada surat khabar, artist dan first lady Malaysia kita.




Disebabkan ada sesetengah rakyat Malaysia yang berak merata, habis satu Malaysia bau busuk. Maybe tu la maksud 1 Malaysia. Yang sorang tu memang pemikir yang hebat, kata2 beliau lebih mulia dari buku2 ilmiah yang ade di pasaran...lebih bagus dari prof di Havard...bole dapat anugerah nobel Teknologi hijau kuase alam semeste peringkat bangang tahap semulejadi. Malas nak cakap lagi, nanti aku start mencarut gitu je tambah dosa 




No comments: