Search This Blog

Wednesday, March 2, 2011

Minah-minah tudung zaman sekarang memang..?

Sebelum korang baca semua ni, meh aku kasi warning dulu. Perempuan yang cepat melenting atau sedang mengalami PMS tak digalakkan baca. Tajuk kali ni aku akan bagi tahu betapa failnya kebanyakan perempuan bertudung di Malaysia sekarang. Sesiapa yang nak terasa, terasa lah. Sesiapa yang tak puas hati tinggalkan komen, nanti pandai-pandai la ku beromen. Fuh, pantun dua kerat. Ok jom kita mulakan. Sebelum aku masuk kepada point pertama mari kita saksikan gambar ni dulu

ftw?

Setiap kali aku nampak perempuan bertudung macam ni aku akan pikir "Ko nak mencabar tuhan dengan mengutuk Islam ke" atau "Adakah kau sedang mencabar kejantanan ku?" atau yang paling selalu aku pikir "You, me. My house, like NAOOO!!" Seriously apa masalah diorang pakai macam ni, aku tak paham apa yang diorang pikir bila pakai macam ni. Adakah diorang sedang pikir "Mak bapak aku suruh pakai tudung tapi tak suruh tutup aurat, aku pakai la macam ni."

Diikutkan hati memang nak tegur, tapi nanti melenting tak tentu pasal lak. Diikutkan hati memang nak tegur, tapi nanti diorang panggil aku islam extrimist lak. Diikutkan hati memang nak tegur tapi nanti diorang jawab dengan jawapan yang paling aku fcuk skali "kaw ni x pnarh wat sal0rh kerw nak tegurw aq, kaw tuu bukn malaikat larwh!" atau jawapan kedua yang paling aku fcuk " FUCK OFF!!!" Soooo, kita biar je lah. Biar.... biar.... eh dah keluar group baru

Berbangga lah anda yang menggunakan ayat kubur aku bukan kubur ko.

Kubur aku bukan kubur kau? Pala bapok mu. Bodoh, kalau ko buat jahat aku tak tegur, nanti aku yang disoal. Ada ko nak tolong jawab untuk aku nanti? Takde, ada ko menyusahkan ada. Nasib baik tak terjumpa gambar budak 4 tahun tunjuk fcuk. Pale otak sembab. Apa punca dia pun aku tak tahu. Maybe salah mak bapak yang tak ajar anak-anak pakai tudung dari kecik. Maybe salah media massa yang sengal tau nak tunjuk adegan tiga suku(3/4) lucah dalam tv setiap hari. Ataupun ni yang paling aku harap gila tak berlaku, mak bapak diorang mengamalkan Islam Moderate. Amal apa yang suka, yang tak suka tinggal.

Jadi di sini aku ingin menanya kepada perempuan-perempuan di luar sana. Jika anda ada kawan-kawan atau diri anda sendiri yang berpakaian begini. Aku ingin menanya "Bakpe mu jadi bodo gini? Sape yang pengaruh mu buat mende babi gini?"


Sebelum aku berhenti amek gambar ni


No comments: