Search This Blog

Monday, February 28, 2011

Adakah ketiadaan pasangan hidup (bf/gf) membuatkan anda rasa hidup anda tidak guna?

Salam Satu Malaysia semua, apa sihat anda semua hari ni? Dah baca title kan? Ok so let's start. Selalu sangat bila aku melayari laman sesawang(UM) facebook memang akan ada 70% daripada kawan-kawan yang update status bagai mintak penampar sebagai contoh "Currently single, coz no one wants me" atau "Sad.. no girls want me :(" atau "I was told god ask me to be single to spent more time with him" ..... dan korang semua tau tak ada group I hate being single di facebook? .....

sigh....

Aku tak paham kenapa orang anggap bila takde pakwe atau makwe ni satu masalah yang besar. Kadang-kadang tu aku rasa baik la korang gi terjun banggunan. Ada yang sampai tiap-tiap hari update status" Oh mengapa dirimu meninggalkan diriku sedangkan ku telah berikan segalanya padamu".... Kalau dua ke tiga hari tu aku paham la, tapi kalau dah sebulan pun takleh get over lagi parok ah mung. Aku bukan nak jadi sexist sini tapi selalu aku jumpa perempuan lagi banyak dari lelaki macam ni. Lepas je break up, fuh. Habis, kiamat dah dunia dia. Dah la tu, yang aku peliknya kering pulak hati diorang pergi post kat facebook ramai-ramai.
Yang lagi bangangnya, ada jenis laki/perempuan jenis attention whore tak sabit gi post benda macam ni


damn... I can't stand this, call those 2 again please.


You know what's funny about this? When girls that are seriously hot see themselves as fugly and aft. Suddenly out of nowhere we have these things


Yup, a real fugly and aft girls who thinks they are hot. Seriously, memang self esteem korang akan drop terus jadi -10 ke bila takde pakwe/makwe dalam hidup. Poyo ah kalau tetibe mandi tak basah makan tak kenyang kalau takde pakwe/makwe. Ada yang lagi power lak, lepas break up terus keluarkan status update bertema PMS seperti "OI LELAKI! ***** KAW. GY MAMPOWS ARH KAW. KAW ENGAT KAW HENSEM? MUKERW TOMOK(nama kucing) AQ LAGI HENSEM LAWRH"

perempuan macam ni senang je, aku kasi satu hadiah baek punya

Yeah, I know that I used this picture before. But hey, it's a personal favourite.

And lastly, please guys. Janganlah tunjuk sangat yang korang tu desperate.


No comments: