Search This Blog

Saturday, December 4, 2010

Aku Hensem Ke Tak?

Aku tahu semua yang baca title terus "TAKKKK!!!" or "bapak sial mamat ni, muke cam Hugh Jackman lagi mau tanya". Tolong jangan salah sangka, memang bila aku tanya soalan ni kat orang ramai majoriti akan menjawab ya tapi post kali ni bukanlah untuk diri aku. Sebenarnya baru-baru ni banyak aku dapat soalan "aku hensem tak?" atau "aku ni lawa tak?" dan yang paling fraeky "nak tengok video toron menoron aku tak?" Memang susah untuk aku jawab soalan camni sebab aku takut akan menimbulkan kontrovesi (tak tahu eja betul ke tak but who cares, exam bm da habis xD ) Untuk post kali ni aku akan jawab satu soalan dulu iaitu "aku hensem ke tak" and for your own good, tolong la jangan tanya awek, bini atau mak anda soalan ni kerana jawapannya sudah tentu sangat2 fake. Berikut adalah tanda-tanda anda adalah seorang lelaki yang hensem

1. Gadis-gadis akan betulkan tudung atau rambut apabila berselisih dengan anda

Aku dah lame perhatikan perempuan bila diorang jumpa dengan lelaki yang agak hensem bagi aku. Bila aku keluar dengan member-member laki aku yang agak 'market' ada beberapa perempuan yang akan buat mende ni. Member-member perempuan aku sendiri pun mengaku bila diorang jumpa lelaki yang agak kacak tangan diorang akan automatik betulkan rambut atau tudung diorang.


2. Gadis-gadis tidak mampu mengalihkan pandangan diorang dari korang.

Tolong jangan jadi sangat bodoh sampai tunggu perempuan pandang ko selama 3 jam tanpa henti baru nak kata mende ni betul. 10 saat pon da cukup untuk membuktikan yang dia fikir korang tu hensem. Tapi jangan panding balik sebab lepas pandang sekali terus perempuan tu toleh tempat lain.


3. Lelaki akan kata anda hensem.

Peringatan. Tolong jangan pergi tanya member laki anda " Aku hensem ke tak" Bapak pedofil nya soalan tu. Kalau ada seoran yang korang tak kenal tetibe panggil anda hensem, itulah buktinya

4. Mintak kawan anda aturkan blind date dengan perempun yang random

Janji dengan dia jumpa kat mana2 tempat public.Bagitau dia anda akan pakai baju apa dan akan letak buku ke apa2 atas meja nak jadikan tanda.Datang awal setengah jam,duduk situ.Kalau selepas 2 jam anda menunggu sampai terlepas masa yang dijanjikan....terimalah hakikatnya.Perempuan boleh jugak buat benda ni.Tapi sebab skrg ni dah ada Facebook lah,Myspace lah,blind date dah agak susah nak dipraktikkan.


5. Anda diminati gay.


Diorang ni ada requirement yang agak tinggi sebelum meminati mana-mana lelaki.Jika anda terpilih,syabas!Sila pastikan anda berpegang teguh kepada sexual orientation asal anda.








                                                               So are you the hot?












                                                                Or the not?

No comments: