Search This Blog

Sunday, December 26, 2010

Kenapa Anda Mahukan Gadis Yang Seksi Sebagai Pasangan Anda?

Aku pernah ditanya kawan aku,"Tak malu ke couple dengan perempuan yang  pakai tudung labuh,baju kurung je setiap masa?Kau tak rasa segan ke dengan kawan2 kau nanti.Dah la kau dipenuhi dengan orang2 tak berapa reti pakai baju? "

Aku tak berapa reti nak yakinkan dia masa tu yang aku takde rasa malu apa-apa pun.Jadi,aku menulis artikel ni untuk cuba mengolah alasan dan idea yang boleh aku gunakan untuk meyakinkan dia.

Sebagai seorang lelaki yang normal dan kadangkala abnormal,aku selalu membuka mata aku LUAS2 bila aku berjalan.Tujuan aku membuka mata luas2 apabila berjalan adalah kerana aku suka melihat lurah dada yang ditunjukkan oleh masyarakat sekeliling.Apatah lagi bila yang menunjukkannya adalah gadis Melayu kerana pada pandangan aku yang sangat konservatif,gadis Melayu terkenal dengan adab sopan dan gaya yang suci murni,membuatkan agak susah untuk melihat dada gadis-gadis Melayu.

Tetapi kini idak lagi,aku tidak lagi perlu membuka mata luas2.Kadang-kadang apabila mata aku tidak ingin melihat tubuh gadis Melayu,akan adalah seorang dua gadis Melayu yang berpakaian agak menjolok mata tiba-tiba muncul di depan mata aku.Seolah-olah syaitan tahu benar keinginan tersembunyi aku.Selalunya bila muncul gadis2 Melayu yang seksi di depan mata aku,kebiasaannya akan adalah teman lelakinya yang bergaya agak stylo ala-ala pengunjung kelab malam,dengan rambut berwarna emas dan rantai,gelang yang sangat bling-bling.

Dan lelaki itu tersenyum bangga mempamerkan gadis yang rapat dipeluk pinggangnya.

Naluri aku yang sentiasa suka mencari gaduh akan pantas merayap ke dada atau peha gadis itu membuatkan teman lelakinya perasan lalu merenung aku.Marah muncul di muka,hilang riak bangga di bibir tadi.

Apa kebangang nya sifat kau itu mangkuk?

Kalau ikut sifat aku,aku pun nak gadis yang SUPER SEKSI sebagai peneman hidup.Aku pun tentu akan rasa gembira jika tahu teman wanita aku mempunyai ukuran badan 34DD - 24 - 26.Tapi itu semua untuk aku.Bukan untuk pandangan umum.

Jadi,berbalik kepada tajuk asal tadi,semua lelaki mahu wanita istimewa mereka seksi.Tetapi mereka marah apabila ada mata-mata pervert yang menjeling ke arah tubuh teman mereka?

Kenapa nak marah?Kau yang bagi dia tunjuk!

Jika anda,seorang wanita dan malangnya,menjadi isteri aku,aku akan pastikan :

1. Bila anda keluar rumah,JANGAN HARAP ANDA BOLEH MEMBUKA AURAT

2. Tudung di pakai untuk cover muka dan DADA.Bukan untuk dilit dekat bahu.JATUHKAN TUDUNG ANDA dan TUTUP BUAH DADA ANDA sebab itu untuk aku dan baby kita nanti.

3. Segala pakaian yang menampakkan tubuh,ketat dan mampu merangsangkan nafsu hanyalah boleh dipakai kemudian dilihat oleh aku dan aku sahaja.

4. Jangan berangan nak memperjuangkan hak wanita untuk kelihatan cantik ketika keluar,hak wanita untuk merasakan diri mereka seksi,hak wanita untuk bergaya di mata masyarakat.Kau isteri aku,aku yang tanggung dosa kau.

5. Segala perbuatan seksi,manja,geli,pervert,romantik dan segala-galanya yang berkaitan hanyalah boleh dilakukan di depan mata aku.

6. Last sekali,biasa2 kan lah pakai baju kurung bila keluar.Baju kebaya adalah diharamkan apabila keluar dari rumah,sebab aku suka tengok perempuan pakai baju kebaya.

7. Kenapa nak malu pakai tudung labuh?Kenapa nak malu pakai baju kurung?Takde sebab seseorang perempuan itu perlu rasa malu bertudung.Ada sesetengah perempuan yang jumpa,asalannya tak pakai tudung adalah sebab PANAS.Tudung mesti setiap masa di kepala.Bila dah masuk rumah dan kunci pintu,tutup tingkap,nak bukak tudung bukak lah.Nak bukak semua pun lagi digalakkan.Nak sidai baju kat luar?Pakai tudung!

Kesimpulannya,isteri kepada aku nanti adalah seorang perempuan yang baik diluar tetapi nakal di dalam (aku harap2).Hahaha.Bukankah perempuan sebegitu yang diinginkan oleh semua lelaki?




source- cursingmalay.blogspot.com

No comments: