Search This Blog

Monday, January 17, 2011

Melayu Babi Putra

Sebelum melontarkan kata-kata carutan tanpa henti sila baca artikel ni dulu http://hambali1.blogspot.com/2009/07/apabila-melayu-digelar-babiputra.html. Aku mula-mula baca, memang berasap gak.

Tetapi...

Bila aku fikir balik, ok aku tau korang takkan caya yang aku berfikir tapi betul. Lepas aku fikir sedalam-dalamnya, betul gak apa yang dia cakap. Apa yang ada kat Melayu? Apa istimewa Melayu? Melayu antara bangsa yang paling pemalas kat Malaysia. Yang paling gila hiburan ngan maksiat. Juara buat jenayah kat Malaysia. Raja rempit Melayu gak. Tukang kongkiet perempuan tanpa izin Melayu gak. Tukang memenuhkan tong sampah dengan bayi Melayu gak. Conqueror pusat serenti Melayu gak. Senang cerita segala-gala unsur negatif kebanyakannya memang lah Melayu kat atas.

So...

Bila ada bangsa lain yang mengutuk Melayu, aku tau memang gila panasss rasanya. Aku selalu kena, yang celakanye diorang main sembur dalam internet chatting je. Aku ajak debat depan-depan tak nak. Aku rasa  tak payah la sekarang nak bising-bising, gaduh-gaduh sebab bangsa lain kutuk Melayu. Maybe ada yang kata "Bodoh ko Imtiaz, yang ko pergi kata Melayu, Melayu ni asal? aku Melayu tapi aku tak buat salah pun." Tanya balik diri korang, ada orang kat luar sana kisah? Kalau dah cina tiba-tiba datang kata "Oi Melayu babi, qu si la wei" ada ke diorang nak kata "Oi. you melayu kan? ada buat rogol tak? ada buat rempit tak? oh tak ada ar? oh tak apa la saya mau carut sama melayu yang ada rogol atau rempit. Tak apa la kalau you tak ada buat. Ok bye, good day ar"

Aku terfikir yang sume ni berpunca dari politik negara. Contohnya geng-geng UMNO tu. Diorang selalu melalak pasal perkauman dan bangsa... macam la... bangsa Melayu ni best sangat... sebijik macam perangai Yahudi yang terlampau taksub dengan bangsa mereka. Diorang memang patut pun kena kutuk ngan mamat tu.... diorang yang mencipta dan membuka peluang kutukan adalah melayu2 yang aku maksudkan ini. Diorang sendiri yang melanggar slogan PM 1Malaysia... so... sendiri mau ingat la...








So... apa ada pada melayu... tak penting, yang paling penting adalah ISLAM...!!!! kerana ianya tidak mengira bangsa malahan selamat untuk dunia dan akhirat..... dalam soal jawap kubur pun takda soalan lu orang bangsa apa....

No comments: