Search This Blog

Sunday, January 30, 2011

Says.com

About five days ago, my friend Jayhan introduced me into a website call Says.com. Dulu website tu nama dia Youthsays.com. Maybe sebab ada orang tua atau kanak-kanak bawah umur nak join gak diorang tukar jadi Says.com. Main idea website tu untuk kita kongsi pendapat atau tanya soalan yang serius. Jayhan dah otai dah website tu. Kalau dulu aku tanya tengah buat apa dia memang akan kata "youjizz bro!" tapi sekarang tidak lagi, dia dah melayari website tu untuk bertukar pendapat. At last aku pun tertarik and try pergi website tu. Tapi bila aku masuk, latest post aku tengok "Cuba teka tanam dapat apa, siapa betul dapat makan"..... Babi ni betul ke website ni... check url betul dah, apa ni? Kata tempat belia-belia Malaysia tukar pendapat? Apa teka teki tahap kimia A level ni? Jadi aku pun pergi la bakar orang yang kasi soalan sikit punya bijak tu. Dah setel satu post, aku tengok latest question blambak lagi yang bernas. Antaranya adalah:-

i. What ur fav movie? dora the explorer? wonderpets? blues clues?

ii.Kalau awek tengah merajuk nak buat apa eyh?

iii.April ni sapa tengok konsert justin bieber (wtf =.=)

iv.Band hujan atau bunkface mana lagi best?

v.Adakah anda tidur di waktu hujan lebat di luar?

vi.Antara Johan dan Zizan mana lagi lawak?

vii.Who is your favourite korean star?! Please vote now here

Dan ni yang terbaek dari neraka

viii. Adakah saya bestfriend terbaek??

Bila aku pandang soalan macam ni. Aku terpikir website ni dikenali sebagai website yang pemuda-pemuda Malaysia bertukar pendapat. Kalau dah orang luar atau kata la mak bapak masuk website ni. Apa pendapat diorang? Pemuda-pemuda Malaysia yang kononnya pemimpin di masa depan bincang pasal mende bodoh macam ni. Aku tak nafi yang memang banyak post yang berguna dalam website tu, tapi post bangang macam ni pun sama banyak. Korang yang membaca ni try la pergi lawat website tu, join terus kasi pendapat. Tapi yang kasi soalan bodoh-bodoh tu memang aku buat tak kenal je.

2 comments:

Anonymous said...

num 3 tu. hihi aku pergi ! xD

Imtiaz said...

selok =.= tak best langsung bibir