Search This Blog

Friday, October 15, 2010

Achievements

Pada minggu ini. Aku telah berjaya achieve 3 perkara:-

i. The Houdini
-The Houdini adalah gelaran yang diberi kepada seseorang yang dapat menyalin pakaian didepan orang ramai tanpa menggunakan sebarang kain untuk menutupi tubuhnya(tuala, kain basahan, kain selimut) Achievement ini telah didapati di Teluk Cempedak, pantai berdekatan rumah aku.

ii. Menyentuh rumah aku.
-Aku tengah dengar mp3 dengan sanggah. Tiba-tiba datang la seorang perempuan ni and kacau Sanggah. Disebabkan terlalu bising aku cucuk la perut perempuan tu. Then dia menangis and aku tanya la kenapa? And dia start jerit. "RAHIM AKU! RAHIM AKU!" aku pun tersenyap sekejap then "gila, aku da sentuh rahim orang.... HOYEA" then dia gelak cam orang bodoh. :D

iii. Berjaya mendapatkan markah 44 untuk karangan BM
- Ok ni memang terharu gila ah. Terdapat banyak sebab kenapa aku terharu. First, aku buat sendiri. Second, aku buat dalam masa 2 jam. Third, aku actually memikir untuk buat satu ayat for the first time. And lastly, aku tak minat BM so memang susah kalau nak buat karangan bm. Terima kasih diucapkan kepada Pn. Haniza.

Ok that's all for now ciaoz

No comments: