Search This Blog

Saturday, October 23, 2010

My BFFs :)

Disebabkan post aku tak panjang, so aku akan post banyak2. Maybe 1 post dalam setiap 3 hari. Post arini adalah untuk kawan-kawan baik aku yang sanggup menghirup udara yang sama dengan aku, yang sanggup menemani aku tika kesusahan dan juga menjadi tangan aku tika aku berasa horny. Group kitorang ada 6 orang je. Tapi bila disatukan bisingnya sama dengan 50 orang. Mari lihat muka-muka kitorang yang comel dan attractive ini.

i. Sanggah B. Abdul Basik ( Sanggah/Mantop)



Kenafsuan tanpa batasan

ii. Haryanti Bt. Herman (Atie, Biawak) :D


 Keceriaan tanpa batasan



iii. Helmi B. Zainol (Emi/Enseng)




 Kehebatan tanpa batasan


iv. Siti Bashirah Jamiah Bt. Bashar (Mira/Katang)



Kekuatan tanpa batasan

v. Muhammad Imtiaz B. Razali (Im/Kacak)



Kegilaan tanpa batasan

vi. Elise Vallet (Elise)



Keajaiban tanpa batasan


And this is my personal favourite <3

No comments: