Search This Blog

Tuesday, October 12, 2010

What a Jizzy-Day!

Ok hari ni adalah hari yang paling kgilaan tanpa batasan =.= satu kelas dipenuhi dengan un-belajarness. Pandang kanan orang tengah men laptope. "Weih Sanggah ko tengah wat pe?" "SDO xD". Oh yes, Sanggah main SDO dalam kelas. SDO bermaksud Super Dancer Online. Ianya adalah satu permainan video yang sangat menarik. Game ini menguji kepantasan fingering, eh finger kite. So aku pandang kiri lak. "Wei Helmi, ko tak bawak pe2 lak?" "aku bawak pnyakit demam ni je" dengan sedih Helmi menjawab. Bile menjauhkan pandangan ke kiri baru aku nampak. Mat Dan tengah main handset. Duduk sorang2 dengan drumstick nya mnonjol. Aku pun tak tahu apa yang dia tengah buat. Pandang depan... "Oi Chun Li. Bawa PSP pula?" tapi chun li senyum je.Aku pun terpikir.... Asal aku sorang je yang tak bawak benda haram ni =.=

Fast Forward>>>

Lepas rehat kitorang ada kelas agama. And Sanggah rasa tak selamat untuk tinggalkan laptopenya di kelas. So dia bawak sekali (kelas agama sudah dikhaskan tempatnya). So bila ustazah start mengajar(start suruh kitorang tido) Sanggah bosan lalu mengeluarkan laptopenya. And guess which website he decided to surf to? OH WHAT A JIZZY DAY!

No comments: