Search This Blog

Sunday, October 24, 2010

My Dream Meal ;0

Pada suatu malam aku telah pergi ke rumah Atie DENGAN Helmi. And it's raining, so kitorang lepak berteduh dulu kat rumah Atie and Helmi mintak air yang tersedap di dunia iaitu teh tarik xD. Then Atie kata "korang gi la wat sndiri" and that was the start of it. Aku ngan Helmi pun operate dapur Atie buat Teh Tarik. Sementara tu Atie gi masak. Aku pun wondering apa la yang Atie masak tu, layan je la. Bile kitorang da siap tarik teh, Atie pun da siap masak. Bile aku tengok aku pun gelak... IT WAS SCRAMBLED EGG! XD gila sedap!!! Kitorang tiga makan kat luar rumah Atie yang memang feeling gila. Sambil tu kitorang discuss pasal masalah aku. Oh gila terharu time tu. But it wasn't perfect enough. Mira, Sanggah ngan Elise takde. Sampai sekarang, tiap-tiap malam aku terbayang. Kita 6 orang, dalam snow kat umah Elise tengah makan scrambled egg ngan minum teh tarik sambil gelak-gelak. I wonder if this dream going to be fulfill...



No comments: